Helpdesk
Nasi informatycy służą pomocą użytkownikom w wielu instytucjach na terenie Warszawy i okolic.
Radzimy sobie z problemami programowymi jak i sprzętowymi.
Jeśli istnieje taka możliwość staramy się pomóc telefonicznie. Jeżeli jednak taka pomoc okaże się nieskuteczna, informatyk przyjeżdża na miejsce i dokonuje napraw.
Każdy problem związany z działaniem komputera da się rozwiązać.
Nasi informatycy mają potrzebną wiedzę, umiejętności i narzędzia. Są elastyczni i potrafią dopasować się do wymaganych godzin przyjazdu.
Jeśli nie jesteśmy w stanie zdiagnozować problemu na miejscu, zabieramy sprzęt do naszego laboratorium. Uszkodzone części jesteśmy w stanie wymienić na nowe w ciągu 24 godzin.
Archiwizujemy dane i w razie awarii jesteśmy w stanie odtworzyć stan sprzed ostatniego backupu.
Dane z uszkodzonych nośników odzyskujemy w naszym laboratorium, a jeśli zajdzie potrzeba otwarcia dysku twardego korzystamy z komór próżniowych i specjalistów Ontrack.